Thursday, April 22, 2010

Our dream house..

Kami sekeluarga dah dapat rumah idaman kami..
perasaan sangat seronok okeh, tak sabar nak tunggu rumah siap..
Kami dah booking unit Basella di Taman Putera 2 Klang..end lot..
merasalah rumah yang ada tanah sikit, walaupun cuma 5 kaki sahaja..
rumah masih dalam peringkat pembinaan, tahun 2012 sok baru siap..
tapi dapat tgk rumah contoh pun jadilah kan..
bolehlah berangan nak buat apa yang perlu..
ruang makan, di sebelahnya tu bilik..
rumah ni ada 4 bilik 2 bilik air..
sangat luas okeh, tile pun sangat cantik..
kami puas hati..

kawasan dapur, cantik kan kabinet tu...simple je...
nanti mama nak buat cam tu gak la...kumpul duit...kumpul duit..

ruang tamu...simple je..tak serabut...
ini rumah contoh tau...bukan rumah kami...
ruangan mencuci pakaian di luar rumah...

ada lebihan tanah di tepi rumah...
bolehlah bersantai-santai..

pandangan dari sisi...
master bedroom...
bilik air..
 mama tangkap gambar cermin eh, bukan gambar sendiri tau...
ni gambar rumah kosong ekk...sebelah rumah contoh je..

ini rumah kami, belakang je dari rumah contoh .....

pandangan dari belakang, tak sabar nak tunggu rumah siap...

6 comments:

pearls.. said...

waa.. dah beli umah baru ek...

berapa RM tuh? kat mana tu kak zura??? jauh ker dekat dari opis ko?

juita77 said...

dekat je ngan opis...dalam 20 minit je...
RM sendiri mau ingat la, mana dapat murah2 tambahan lagi end lot kan..
tapi tak pe la, berkorban la sikit demi anak2 kan....nak depa selesa..

jamie said...

harap2 pemaju ko pemaju yg telus, umah siap on time...jangan jadi cam nasib aku, drag dari 2005 - 2010. Hrp2 ujung tahun ni boleh masuk. Pun umah teres, 20x70 jer.

Anonymous said...

tmpang tnye...saya pun ada gak usyar2 area ni...Loan mcmne? 90% or bleh pegi smpai 100%...bank mane? TQ...

Anonymous said...

tmpang tnye...saya pun ada gak usyar2 area ni...Loan mcmne? 90% or bleh pegi smpai 100%...bank mane? TQ...

Anonymous said...

RM sendiri mau ingat la, mana dapat murah2 tambahan lagi end lot kan..<----------- ayat tak leh blah...wkakakka