Thursday, January 14, 2010

Lumut nan indah


Kami sekeluarga pergi ke Lumut cuti akhir tahun baru-baru ni. Seronok...
Lumut pun dah cantik sekarang, tak macam dulu....
Kami menginap di hotel kat pekan Lumut...tak dapat la tepi pantai..
penuh semuanya..
padan le pun, main terjah je....tak booking dulu..

tengoklah gelagat mereka...ada-ada saja..


atuk ngan si kembar...masa ni atuk tak berapa sihat...demam


kami sempat bakar ayam dan sosej....sedap giler...
tapi letih la meniup api.....angin kuat


iman pun sibuk sama membakar ayam masa ni...
dok sibuk nak mandi laut tapi ayah tak kasi...hehehe..kesian dia!!


ni aktiviti petang hari....ambil angin kat tepi jeti..


spek dan tudung dibeli kat ekspo sebelah tu je..


anak dara mama yang cute..

budak2 ni teruja dengan ikan besar tu....tak sabar2 nak ambik gambar

macam2 gelagat...
kami sekeluarga........

model bebas.....

sebelum balik sempat tangkap gambar dulu...

3 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

comelnya budak2 ni...

batia said...

masuk le gambo tia...baru rock

batia said...

aje... komen pun kena approve dulu ke?